Massage :)

image9
Tobbe och Robban :P

I onsdags och igår har vi haft massagelektioner J I onsdags gick vi igenom rygg och nacke (vad jag och emma J ). Riktigt skönt :D Sen igår var de rumpestumpens tur och även benen. Igår skulle vi även hinna med så mkt som möjligt av en helkroppsmassage. I början var de jag, Tobbe och Martin men Micke kom sen så Martin fick va med honom :P de började med att Martin massera Tobbes rumpa :P Sen va de min tur, kändes lite pinsamt i början men de gick snabbt över, men tror dom flesta tyckte de. ;) för alla låg och skratta J Sen var de dags för benen började med baksida ben och sen framsida. Gjorde skit ont och få massage på insidan av låren :/ Sen var de en kort liten rast och sen väntade helkroppsmassage :D Jag började massera Måsse och efter ca 40 min var de min tur :D Va grymt skönt J Så Måsse de blir en gång i veckan framöver :P Men man vart ju väldigt trött. Sen var de dags att fylla på energi förrådet. Va ganska god mat idag faktiskt :P va nån gryta och ris :P När jag och emma kände oss klara bar de va till badet för att gymma lite. Hade ingen motivation till de, men jag körde ändå på ganska bra (bättre än vad jag brukar när lusten är borta J ) Så får se om de blir nån träningsvärk imorrn. Men ska ju inte träna nästa vecka (titthållsoperation på måndag) så de va ändå ganska skönt och köra så de kändes, sen hoppa in i duschen och bege sig mot stan för att ta bussen hem. Den kom nästan precis när jag kom J Va helt slut när jag kom hem så de vart att ta en liten sov paus. Sen var jag lite duktig och tog disken så pappa blev glad när han kom hem. Till min stora förtjusning hade han med lite mat från donken hem, var nämligen vrål hungrig plus att jag va as sugen på donken mat :P Inte så nyttigt men man måste ju få vara onyttig nån gång med ;) Sen nu har jag pluggat lite, ska försöka få energi till att plugga lite mer sen blir de att dö framför tvn :P¨

 

Blir utgång idag J och lagfest imorrn :D


Du MÅSTE vara frisk imorrn eklund!



image10


Kommentarer
Postat av: eklund

aaaaaa vilken ful bild då XD hahah

2007-07-14 @ 23:07:55
URL: http://ekaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0