2 Månader <3

Gårdagen: Tisdagen den 6/11.
Dagen började med en liten föreläsning om styrketräning i ca 30min...
Sen bar de va till gymmet.
Hade ingen motivation alls, men sen när jag väl satt igång att träna så kom den sakna medn säkert :)
Skitbra gick de oxå.. :D

Sen bar de va till skolan för lunch..
De stog pasta pch skinksås på sedeln men jag tycker inte skinksås är nån höjdare så jag skippa den och tog massa sallad och bröd i stället.

Sen var de dags för PBL (problem baserat lärande) nytt fall fick vi oxå :P
Om ideal, man kunde välja att fördjupa sig i en fråga av tre.
Vil valde manligt och kvinnligt ideal, så de ska nog bli intressant.
Vi hade även en liten föreläsning om rapportsrkivning innan de vankades rast.
Vart jätte seg efter rasten, Kändes som tiden stog stilla men till slut var kl: 15.15 och vi sluta :D

Då bar de av till älsklingen direkt :)
Vart först lite film mys.
Sen gick vi och handla så björn kunde laga mat :P
De vart Pasta, Nått kött, sallad och Tatzika. Vart riktigt gått älskling :)
Sen vart de även en film till, innan de va dags att nanna kudden.
Sov över hos han förförsta gången faxen (faktiskt) ;) ..

Idag: Onsdag 7/11
vi vakna vid halv 8 för att min kära mamma ringde och fråga efter nr till skolan.
Men somna om ganska snabbt sen till 8 för då var de tänkt att jag skulle gå upp och bege mig till gymmet men mådde ingen vidare så vi somna om. :)
Sen vid 11 gick vi upp och käka frukost och så..
vid 12 så gick björn till bussen mot linköping och jag mot bussen hem.

När jag kom hem somna jag ganska snabbt ..
Vakna vid halv 3 och börja plugga lite tills jag blev hungrig vid 4..
Så de började jag laga mat, de blev pastasallad med bacon och tatziki (Jag älskar tatziki om ni inte märkt de tidigare ) :D
Sen kom pappa och albin hem så vart lite social med dom tills halv 6 får då skulle pappa hämta "råttan" så jag är barnvakt just nu, men han kommer väl hem snart och då vankas de plugg igen :/

Fredag bär de va till stockholm med älsklingen :)

// Sanna <3

  Älsklingen<3           Pappa <3          Albin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0