Helgen

Fredags: Vakna vid 12 och va dung bakis. Bestämde mig kanske snabbt att skita i kvällens planer om utgång. Låg och halv sov i sängen i princip hela dan... Eller till sex i alla fall får de vankades det mat (de ända jag åt på hela dan förutom en mandarin) Sen var de bara att snabba sig ner i duchen. Skulle nämligen möta älsklingen och Eklund vid resecentrum vid halv 8.. Och jag hann :) Sen gick jag och mon älskade björn och mötte pillan :) skulle lämna hennes handväska och så vart de lite skit snack med ;) Sen bar de hem till mig för en lung film och mys kväll med björn ;) Sen sov han hos mig :D

Lördag: Vi sov till ca 10. Sen låg vi och myste i sängen ett tag. Sen ringde jag mammsen för att kolla när vi skulle bli hämtade. Hon visste inte hur långt tid de skulle ta och få ordning på mitt gammla rum. Så vi gick upp och käka frulle och sen la oss i sägen och myste tills mamma ringde och fråga om vi va klara men de va vi inte så björn cykla hem snabbt och hämta saker och jag packa och duscha. runt 3- halv 4 kom mamma och kari och hämta hos. (första gången han träffa kari och andra mamma) När vi kom hem laga mamma världens middag.. Skit gott :) Sen bestämde vi oss ( Mamma, Minna, Timi, Jag och Björn ) För att spela lite yatzy lr hur de stavas. Och JAG VANN :D  Efter de så va de ost och kex upp dukat.. :) sen va vi kolla vi lite på tv innan jag och björn gick in till mig och kolla på film; Underbara älskare blev de.. Jag somna efter en timme och vakna när björn stängde ner datorn.. Så vi gick och la oss, men jag kunde inte sova för att en viss perosn snarka ganska högt ;P

Söndag: Skulle jag vara barnvakt för att mamma och kari skulle till stockholm för att kolla ¨på nån musikal. Björn och jag låg i soffan inprincip hela dan och slö. Vi + Minna laga även tacos :) Sen kom mammsen och dom hem. Prata lite med dom innan kari skjutsa hem oss..

Tack älskling för en jätte mysig helg, ville aldrig att den skulle ta slut. Älskar dig så mkt..

                                              
   Mamma och Kari            Lillebrosan Timi         Lillesyrran Minna                  Älsklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0