Myspys

Torsdag: Skulle bara haft handboll men blev inte så för att all utan jag och ekan skule ha match på kvällen så vi va och fika i stället ;) Prata lite om skol-sm, både om handbollen och innebandyn :) va trevligt.. Sen åkte jag hem igen, hade sällskap av eklund halva bussresan hem ;) Hon satt och tjata om att hon tyckte jag skulle följa med och titta på NKIK-RP. När vi skildes åt så hade jag inte bestämt mig än men de blev så sen att jag följde med ;D
När jag kom hem så ringde mammsen :D har inte pratat med henne på ett tag så de fanns en del att prata om ;) Beställde även än klänning som jag ska ha på olas bröllop i januari :) Sen åkte jag till resecentrum för att möta min pingla eklund ;) för att sen bege oss mot mässhallarna och handbollen ;D Matchen va väl inte den bästa direkt men tillräkligt bra att NKIK vann ;D Satt och tjata på eklund att jag oxå vill spela match :P får se på skol-sm om mitt knä klara de lr om jag måste sluta med handbollen :/  Sen så såg jkag att hockeyJocke va där oxå :P trevligt och se han .. Sen bar de hem, hade sällskap av sebbe på spånkan.. När jag kom till resecentrum inser jag att jag precis missat bussen, så fick välja på att stå och frysa i 30min lr och gå hem (va vissligen kallt de med men inte lika), ringde även älsklingen på vägen hem ;) När jag kom hem gick jag typ och la mig direkt ..

Fredag: Dagens första och ända lektion bestod av PBL på bibban. Gick väldigt segt innan rasten men sen flött de på. Han ganska mkt fast även en del kvar. Sen kom de nån snubbe som jobba med nån  formulär som stadbibban och tog massa kort på oss.. Vid 11 så bar de va till skolan för att käka lunch, rostbiff och potatisgratäng stod de på menyn ;D Sen åkte jag hem och somna i soffan.. Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma. Så blir nog en fredag med massa mys med film och sånt ;)

// Sanna <3

image29
                                                                Jag och Björn <3

Kommentarer
Postat av: eklund

vi är bäst sanna

2007-11-18 @ 17:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0