Sjuk lr vad man ska säga

Idag har jag mått piss i stort sätt hela dan :/ Mår typ illa hela tiden och speciellt när jag ska äta, får tvinga i mig maten.. Så de blir att man inte äter så mkt och de leder sen till att man är dung trött hela tiden och inte orkar göra nått :( Idag har jag vart ensam hemma i stortsätt hela dan. Har bara blivit ligga i soffan och kollat på massa filmer och försökt tvinga i mig lite mat men gick ingen vidare, har bara fått i mig 1,5 macka och en rad choklad tills typ nyss då fick jag i mig lite lasange och 2macker =) Jag kan typ bara äta ett mål om dan som jag inte mår illa och slipper tvinga i mig och resten måste jag tvinga i mig.. Mamma och älsklineg är specillt oroliga.. Som om de inte blir bättre tills på måndag så ska hon ringa läkaren.. Sen har jag skit ont i knäet iegn :( orkar inte med de oxå..



De ända som känns positivt i mitt liv just nu är speciellt Björn (Älsklingen) <3 och även allt stöd jag får av mamma och syrran.. Vad skulle jag göra utan er 3 ? Ni betyder  mest för mig just nu <3<3<3

I morrn måste jag hem till pappa igen och prata med honom :( men som tur är ska mamma och dom med =) Annars hade jag aldrig klara av de. Och som tur är ska jag vara med älsklingen efter så jag slipper få massa skit när dom åkt..

Längtar tills imorrn då jag får träffa dig igen =) skulle inte klara mig utan dig <3

// Sanna <3
           
   ♥Mamma♥              ♥Minna♥                ♥Björn♥


Kommentarer
Postat av: eklund

Krya på dig gumman

2007-11-25 @ 10:38:06
URL: http://ekaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0