Lördag 6/10

Vaknade av att Maria skicka ett sms kl:10.20 och sa att jag var tvungen att var tvungen att hämta mina skaer innan 11 och jag ville ha dom innan måndag. Då var jag vid Parken, fannas inte en chans i världen att jag skulle hinna till haga innan 11 med spånkan och jag behövde verkligen sakerna för de va mina hemma nycklar och allt mitt smink mm. Men som tur var så har jag en sån UNDERBARA pappa som kunde hämta mig och skjutsa mig till henne så jag han typ precis. :D

Sen Vart de hem och sitta och halv sova typ hela dan i soffan tills typ 18.00 för då ringde älsklingen och fråga när vi skulle ut och äta. Var nämligen vårann Månadsdag :). Så vi bestämade att vi skulle käka runt 8. så de var typ springa ner och och duscha och så vidare.. Hade lite svårt att hitta några fina kläder men lyckades skapligligt till slut. ;) Sen bar de ner till bussen. Träffa Pillan innan med och lämna hennes saker och tacka för sängplatsen.

Sen träffa jag älsklingen vid hörsalen och så gick vi till St:George och åt. Jag åt kycklingspätt med klyftpotatis och tatziki :) Var väldigt gott :) Sen satt vi där till till ca halv 11.. Sen gick vi hem till björn för att hämta dricka som hans kompis skulle ha, så vi gick och lämna de. Var där kanske en halv timme. Sen gick vi hem till björn igen och hämta hans cykel sen följde han mig hem.. När vi väl kom fram så stog vi utan för mig och höll om varanna och kysstes i kanske en 40min innan han kunde släppa taget om mig och gå hem ;)

Tack älskling för en underbar kväll, kunde inte blir så mkt bättre.. ;) Vad skulle jag göra utan dig <3

// Sanna <3
image14
Björn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0