Trollhättan

I tisdags klockan halv 7 bar de av till Trollhättan för skol-SM i fotboll för killarna.
 Jag gick upp vad halv5 för att fixa matsäck och lite sånt.
Vid kvart i 6 satte jag mig på cykeln mot skolan.
Vid halv 7 började en buss resa på ca 4timmar.
Vart mycket film tittande på vägen.
Kom fram till trollhättan runt 11 och matchen började inte först vid 1, så jag Sara, Ida och Johan bar iväg på en promenad med centrum.
Vi hade inga stora förväntingar på de men vart förvånade på att de va större än vad vi trodde ;)
Gick och små kollade lite innan de bar iväg tillbaka.

Till själva matchen
Domaren va den sämsta jag nånsin sätt. (världens största hemma domare )
Han förstörde tyvärr hela matchen :(
i början så verka de inte som om killarna ville spela men efter ett tag kom dom igång och det så riktigt bra ut.
Men domaren glömde visst att de va två lag på planen för att han missa och ge oss en straff och massa friskparkar.
Han gav de andra laget en straff fast de va en kille i vårt lag som vart knuffad och så höll de på hela matchen.
Slut resultatet blev förlust med 4-2.
Men om de hade vart en normal domare så hade vi nog haft en chans att vinna.
Visst dom var jävligt bra men så dåliga är vi inte ;)

Massa kort vart de med men har inte fått in dom på datan än så dom kommer så småning om ;D

// Sanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0