Killarna vann med 4-0 mot kungsgård :D

Idag fredag den 28 September så ringde klockan runt halv 7, så då var de bara att pallra sig upp för ännu en skoldag. Dagen brörjade att jag stog och vänta på bussen och helt plötsligt ringer telefon :) Då var de Jens som hade sätt mig och fråga om jag ville ha skjuts till skolan. :) Så jag tacka självklart jag, slapp ju först åka bussen, sen sto och frysa och vänta på spånkan och sen gå den lilla biten till skolan från spånkan :D Så dan börja ju bra i alla fall. Sen var de uppstart på PBL (problem baserat lärande) för er som inte visste de, vi skulle dela upp bassgruppen i 3 grupper så skulle vi dela upp de tre olika "fall" som man sen ska ha deubatt om, de som fanns att välja mellan var för dödstraff, emot att döda djur för att äta dom och för invandring i Sverige. Jag och My valde för dödstraff. Sen tickade klockan i väg till halv 10 då de vankades rast :D Runt 10 började vi dra oss mot fotbollsplanen bakom badhuset. Jennie och jag stanna på väggen för att köpa oss en varsin macka och varm choklad. Mums ;) Sen bar de vidare, vi skulle nämligen kolla på Skol-Sm i fotboll, och vi vann ju överlägset med 4-0 mot kungsgård :D Snygga mål va de oxå, så de var värt att sitta och se ut som en misilingubbe ( lr hur de nu stavas) hade nämligen garderat mig efter onsdagens match då man höll på att frysa ihjäl, så inga chansningar idag inte. Så på med underställ, 4 långaramdetröjer,mössa, vantar och halsduk :D Och jag frös typ inte :D Runt 12 var matchen slut så bar de hem till lagerlunda. När jag kommer hem känner jag mig helt slut så går och lägger mig i 2timmar. När jag vaknar upp har jag fått feber och ännu mer ont i halsen, så kvällens planer om utgång, var ju bara att glömma :( så lite depremerande började man packa för att dra sig hem till mamma där jag nu ligger på min madress på golvet och nyss sätt på beck har har allmänt tråkigt :(


Hoppas jag är frisk nästa helg så de blir utgång då i stället :D'

De var allt för mig.

// Sanna


Jennie och Robban :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0