7 Månader <3 och födelsedagskalas

Idag har jag och älsklingen vart tillsammans i hela 7 månader, kan nog inte va mycket lyckligare nu när jag har hittat den bästa =)

Vad har hänt idag då?
Vi hade bestämt oss för att gå upp skapligt för att städa lite men så blev de inte alls. Utan vi orka inte gå upp när klockan ringde så vi somna om till kl: 12.45. Sen låg vi i sängen och myste till kl: 14.45 för då gick jag in i duschen och älsklingen gjorde "frukost" =) Sen va de att stress fixa sig som vanligt innan de va dags att ta bussen till stan för att en snabbis gå tll apoteket och sen ta ut pengar innan vi begav oss vidare till eneby för att fira min minsta kusin (11år) =) Vart lite mat, glass, fotboll, studsmatta och tv-spel innan jag begav mig hem till mamma.

Ska till finspång med knäet imorrn, därför jag är hos mamma och inte hemma oss mig.

Saknar redan älsklingen. Hur ska de gå nästnästa helg då när han ska va  stockholm hela helgen? :/

Nae nu ska jag titta lite på andra avenyn innan de är dags att dejta kunden, Ska ju upp vid 6 imorrn :/

Puss och hej
// Sanna♥

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Va kul att ni har varit tillsammans så pass länge nu! Hoppas allt är bra med dig annars, lilla vän. Va händer i helgen då? Puss

2008-04-22 @ 11:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0