Palace igår =)

Igår va de party som stog på schemta. =)

Vart förfest hos herr winkler =)
Vart spel (som winkler och jag vann =) )absolut överens tror jag spelet hette.. Mkt roligt spel. Sen vart de även lite dans av vissa nämner inga namn men gillade en viss persons dans bäst.. ;D haha..
Sen drog vi oss mot palace runt halv 12, fick skjuts av emelie och henka =) Tack så mkt ..
Vi kom precis in innan 12 som då gav gratis inträde, och de är nice..
Vart mkt dans och finfina kort inne på palace =) Va faktiskt roligare än vad jag trodde de skulle bli =)

Sen gjorde jag nått som jag inte skulle ha gjort.. som gjorde att jag mår sämre idag igen nu när jag hade 2 ok dagar så kom en piss dag med massa gråt igen. :( Hoppas vi löser de här snart för jag orkar inte med de här.

Ska nog sätta på nån film efter maten så jag kanske kan sluta och tänka på dig nån minut iaf, bli nog att gå ner till macken innan med för att köpa lite snask ;P


// Sanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0