Påsklovet är slut :(

  • Nu är påsklovet slut lr för ett par dagar sen.

    På lovet gjorde jag lite allt möjligt:
  • Fika med Danne och Eklund
  • Plugga
  • Festa lite ;)
  • Klippte och färga håret =) (va på tiden)
  •  Myste med Älsklingen
  • Diska masser :(
  • Va sjuk.


    Men hade behövt plugga mkt mer än vad jag gjorde, men kännde även att jag behävde vila.                                                                                                                                                                                           Just nu är jag barnvakt åt min kära lillebror Albin. Ska snart träffa eklund och ta hål i naveln =)                Imorrn ska jag till skolan för att prata med svyon om praktikplasts, har praktik nu men har ingen plats och så har jag vart sjuk dom senaste dagarna :( Balklänningen kom även idag men den passa inte =( Mamma skulle prata med hennes kompis om hon kunde göra nått åt den annars blir det att sälja den och hoppas på att nån vill ha den så jag kan köpa lr hyra en annan. Annars har jag lagt ut 1000kr i onödan. =(

Nae nu ska jag göra i ordning de sista innan jag ska träffa ekan =)

Puss hej
// Sanna♥


Kommentarer
Postat av: JB

Mooooohhahahahahhahahahaha, bara gå till skolan med dig.

Moooooohahahahahhahahahaa

2008-04-01 @ 18:36:53
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Klara

hoppas du har haft en bra dag :)

gå gärna in på min blogg och rösta på vem som bär upp klänningen bäst (; kate bosworth vs. charlize theron :) !

2008-04-01 @ 18:57:14
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Sofie

Det måste ordna sig med klänningen!!! jag sk som sagt prata med mormor oxå, för vi MÅSTE gå på balen :D nu när vi har betalat o så :p hoppas det löser sig med praktik o tack för det duskrev i mon blogg!

2008-04-01 @ 19:54:43
URL: http://Iwearahalooo.blogg.se
Postat av: sofie

jaa jag vet, tycker om dig med! och jag syftade verkligen inte på dig gumman:)

2008-04-05 @ 15:36:41
URL: http://iwearahalooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0