Valborg

Idag är de Valborg, den ska firas bla med Emelie och några fler. Vi börjar på världens bar och drar sen vidare :P Ska även hinna träffa björn och sebbe innan med så de kommer bli lite stressit, men de är ju som vanligt när de gäller mig. Sist men inte minst blir de väl utgång i kväll ;) Hört rycktas om att de blir palace.. ;P Sen får vi väl som vart jag ska sova men de blir väl troligtvis hemma hos mig och björn =) Har ju inte träffat han på ett tag och jag saknar han väldigt mkt.

Kommer inte kunna blogga på ett par dagar nu när jag vart så duktig och börjat igen :P
Men ska till ullared tor-lör. Så de får bli lördag kväll när jag kommer hem..

På söndag flyttar jag hem till lägenheten igen =D

Nae nu ska jag äta frulle, sen packa och fixa till mig innan jag dara vidare in till stan..

Hoppas ni andra kommer få en lika rolig valborg som jag ska ha =D

// Sanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0