helgen =)

I fredags va jag först hos arbetsförmedlingen och vissa upp mina betyg, sen hem en snabbis och bråka med björn..
Så det vart att dra sig mot stan, träffade Sanna stog och prata med henne ett bra tag innan jag ringde syrran och fråga vad hon gjorde, hon va på väg till stan från sörsjön så de vart en runda på sran, donken och marknaden träffade på robban med =) Sen hem och börja packa för att sen dra sig till becka för att fixa sig och föförfesta.. Alla drog efter 5min men pillan och jag var kvar ca 1timme till för vi hade inte fixat oss klart.. Sen bar det av till lagerlunda förfest va lite halvsegt men trelvigt.. Sen bar det av mot otten men vart ett stop på statoil för ett toabesök ochen macka.. Sen bar det av till otten där det vart en kanon kul kväll =D Bästa ute kvällen på länge.. PÅ vägen hem vart de ett stop på olypia för lite mat.. Kom väl hem runt 5..

Lördag vart de massa mys med älsklingen och slappa.. Va ganska bakis.. Vi gjorde en kanon god middag som bestod av fläskkottlet, egen gjord klyftpotatis och biasås ;) sen vart de snabba puckar att fixa sig lite innan de bar av mot stan fö fyvärkerier. mötte först pillan på vägen och sen träffa vi andreas och hans tjej =) Sen vart de en sväng på marknaden, lr en gansa lång.. dung tråkigt och svin kallt.. de ända som va kul v att träffa Sara och Ida =D Fick en ros av älsklingen.. =) sen efter mkt om och men så bar det av till winkler.. fick massage av sofiha och sen vart de mass youtube klipp.. sen vid 1 gic vi hem och sov..

Sov till 14 i söndags, sen gick jag och handla och börja med maten.. Vart tacopizza med salsa =) skit gott och mättande så de vart masa kvar så det räker till idag med =D Sen vart de lite mys med björn innan han skulle iväg och plugga igen..

Nae men  nu ska jag ¨gå och mysa lite med han innan vi somnar ;)

puss och god natt // Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0