Helgen

Fredag: På dan i fredags gjorde jag inte så mkt. skrev klart cv:et och så.. Sen när Älsklingen kom hem så blev de lite mys innan han skulle hem till sina föräldrar för att hjälpa hans mamma lite.. Medans han var borta så bakade jag bullar och laga mat =) Sen vart det en myskväll framför tvn med bullar och popcorn.. ;)

Lördag: Då tog de tvättning på schemat på förmiddan medans Björn skulle ha jobbat men han mådde ingen vidare. Så han fick alls hjälpa mig med tvätten.. torkrummet funka inte så vi fick hänga upp vissa saker lite överallt i lägenheten,. Sen vart de lite handboll på tvn och jobbsökande :) Sen vart Björn jätte dålig så jag åkte hem till pappa och co men de va bara Jenny och Albin hemma.. Där vart de lite melodifestivalen och chips.. Jaa vad ska man säga om melodifestivalen då.. Fanns ju inte många bra låtar igår iaf, och hur kunde frida gå vidare, va ju som nån bolibompa sång ju men men.. Och låten på bosniska lr vad de va, va va de då? HALLÅ, är inte de här en Svenskmelodifestival? Lr har jag missat nått?

Söndag: Va hos pappa till ca 4 och hade lite små tråkigt och sakna björn.. När jag kom hem stog han och diska så duktigt =) och så mår han mkt mkt bättre som tur är :) Nu är han och möter en kompis innan de är dags att laga mat och sen lite film kväll.. Alltid trevligt! =)

image34
Albin =)

//Sanna♥

Kommentarer
Postat av: mli

haaaha va söt liten krabat =)

2008-03-02 @ 20:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0