6 Januari <3

vaknade vid 9 efter några timmars sömn. Men gick inte upp förs vid 10 tiden.. Då var de bara börja packa ihop allt för minna, jag och albin skulle åka hem ( vi slapp städa :D ) .. Kom hem runt 12.. Har nästan bara legat i soffan och slappat sen dess.. Men nu väntar jag på att pappa och co ska komma hem så vi kan laga mat :) tacos står de på menyn idag =) sen blir de hoppa in i duschen och frächa till sig lite innan man ska åka till älsklingen och mysa lite =)
Vi har vart tillsammasn i 4 Underbara Månader idag <3

Till Björn:
Jag kan inte beskriva hur mycket jag tycker om dig, jag har försökt ett fler tal tillfällen men de är de att de inte går beskriva. När jag är med dig så mår jag så himla bra. Alla motgångar som kommer känns inte lika jobbiga längre, vet att du alltid stöttar mig vad jag än bestämer mig för att göra. Du tröstar mig när jag är ledsen, försöker få mig glad när jag är Ledsen/arg. Du får mig att må så himla bra och du finns alltid till hand. Det jag vill säga är det att .....

Jag Älskar Dig ♥

// Sanna ♥


Kommentarer
Postat av: Busan

Var rädd om det du uppskattar så mycket, Sanna. Att känna kärlek till någon är inte alla förunnat=) Lycka till...

2008-01-31 @ 07:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0