Flytt =)

Fredag får jag och Älsklingen nycklarna till våran lägenhet =)
Fast de känns mest som hans men men flytta ihop ska vi iaf .. =)
Ska bli ganska skönt att flytta faktiskt, fast ändå är man orolig. :P
Så de blir väl att sätta igång att måla om och så(blir väl björn och pappa som får göra de, ska va ärlig är inte så jätte haj på sånt :P lr de brukar bli bra men har oftast mer färg på mig själv än vad de jag ska måla har fått :P), så vi flyttar mest björns saker..
Sen så blir de Ikea snart med och handla massa små plock, men de ser jag bara ifram i mot.. =)
Tror de kommer bli jätte fint och mysigt när de är klart.. ;)

Nae nu tror jag att jag ska sova en snabbis innan de blir att sätta sig i skola böckerna och plugga på religons arbetet som ska va klart på fredag innan den kära handbolls matchen mort ungern börjar =) =) =)

Puss och hej leverpastej // Sanna ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul med egen lägenhet! (y) den måste jag få se ngn gång^^ pusss

2008-02-10 @ 00:39:26
URL: http://lisautanf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0