Lite om 2007

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, vart ute på krogen :P

Höll du några av dina nyårslöften? nej

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nae..

Dog någon som stod dig nära? Ja, Ganska nära iaf..

Vilka länder besökte du? Finland.

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Den 6 September. =) <3

Vad är det bästa som hänt dig år 2007? När jag och björn vart tillsammans =)

Största misstaget? Hemligt ;)

Har du varit sjuk eller skadat dig? Knäet men de har ju vart skadat i 2år nu=(

Bästa köpet? Kläder.

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mobilräkningar.

Vilken var din favorittrend? klänningar med leggings

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007? No one.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Har nog vart gladare iaf slutet av året ;)

Vilket plagg använde du mest? Mina mjukisbyxer ;) love them ..

Blev du kär i år? Jaa.. :D

Favoritprogram på tv? Andra avenyn

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Jaa de gör jag. även o hata är ett starkt ord men jag hatar nån.

Bästa boken du läste i år? Huum..

Något du önskade dig och fick? plattång ;) och pengar

Något du önskade dig men inte fick? Massage.

Årets bästa film? The holiday

Ett uttryck du missbrukat 2007: faxen ;)

Något som du irriterat dig på under året? knäet som aldrg blir bra.

Vad gjorde du på din födelsedag 2007? va på stan och backa tårta ;)

De bästa nya människorna du träffade? Pillan och älsklingen så klart. <3

Hur skulle du beskriva din stil år 2007? väldigt blandad ;)

Vad fick dig att må bra? Min familj och min underbara pojkvän och mina undrbra vänner som aldrig sviker.

Favorit månad? Alla sommar månader

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Huum nått finns de säkert..

Kommentarer
Postat av: kitty

rolig lista!

2008-01-02 @ 23:26:11
URL: http://pricksflikka.blogg.se
Postat av: mingla

Bra blogg du har, hit kommer jag tillbaka. Är du duktig på bloggdesign förresten, hade behövt lite hjälp med min profilbild i så fall :)

2008-01-03 @ 10:24:14
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Malin

Skoj lista:) Jag lånar den!

2008-01-03 @ 12:51:47
URL: http://tilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0