5 Juli

Vart inget mer inlägg härom dan, vart tvungen att laga mat och så tills älsklingen kom hem.
Pappa ringde även på kvällen och fråga om inte jag kunde va barnvakt åt min lillebror igår och visst kunde jag de.

Så igår vid 13.30 tiden tog jag bussen till stan för att köpa en förkännad födelsedags present till eklund, vart även att träffa henne en stund, Jag, Björn och Eklund åt Donken. Innan det bar av till pappa för att ta hand om min älskade lillebror. När han fick se mig så sprang han som bara den och så fick jag en bamsekram =) sen träffa jag även farfar som va där för att hämta pappa. De vart lite tacos, dataspel, bus, barnprogram, tv såpor och lite annat =) När pappa kom hem vid 9 tiden fick jag en kall öl :D och det satt inte fel. Sen kom min älskling björn förbi för att säga god natt och pussa lite på mig =)

Idag då, har jag inte gjort så mkt, satt och fika hos pappas granne Johanna. Sen hem till mamma och städa undan lite och nu håller vi på och grillar i rengnet.. Nae nu måste jag se till hasselbackspotatisen..

Ni får ha en fortsatt bra Lördag..

// Sanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0