Äntligen lite sol igen =)

Som jag har längtat.. =)
Har vart ute en stund nu, men magen börja kurra så ska laga lite lunch innan de blir några timmar till i solen, man måste ju passa på nu, vet ju inte hur länge den stannar..
Livet som arbetslös suger.. Inte bara det att man har dåligt med pengar de värsta är att man inte har nått att göra.. Speciellt nu när man är ute på landet hos mamma och är hus/djurvakt.. De ända man gör är att går runt och städar, tvättar, diskar lr sitter framför datan lr tv.. Är ganska ensamt oxå, för björn jobbar nästan hela dagarna. Men får nöja mig med djuren =)

Familjens katt, vid namn bossen (fast det är en tjej, men när vi köpte henne sa dom att de va en kille men plötsligt en dag så fick hon ungar) kom i morse precis efter björn hade åkt till jobbet vid 7 tiden och ville mysa lite så jag klappa henne och så helt plötsligt går hon bra om pussar mig på näsan =) så sjukt sött sen hoppar hon över mig och lägger sig vid mina ben och så somnar vi om båda två =)

Men imorrn iaf så är björn ledig =) Jippiii.. Så vi ska en av de 3 lr 4 bussarna som går här i från på vardagarna till stan och spela lite minigolf och kanske ta en glass så jag kan få se lite folk och komma här ifrån några timmar. Innan sista bussen går hem vid 5 tiden.

På söndag då vi vart tillsammans 10Månader så får vi komma hem till vårann lägenhet igen =) Så man kan bli lite social med sina kära vänner kanske =)

Nae nu ska jag göra mat innan min mage gör uppror.. kanske skriver lite senare.. När jag njutit klart i solen =)

Puss och hej leverpastej ;) / Sanna♥

P.s kommer lite bilder från studenten snart med för björn ska hämta dom från sin dator idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0