Helgen

I fredags vart de lite förfest hos anton, fast de vart bara jag, björn och anton, resten skit i oss :P Lite senare drog vi till otten och dansa loss. Träffade lite folk man inte träffat på ett tag så de va ju trevligt.

I lördags hade jag och björn en mys dag, låg länge i sängen hyrde film, laga god mat och lite snacks.

I går söndag så städa vi nästan hela dagen fast de finns ju en del kvar att göra så vi vet vad som kommer och vänta oss..

Idag ska jag försöka och va en duktig flickvän och disk, städa bokhyllan och kan ske toan medans björn är på jobbet. Får se hur mycket som hinns och orks med, skulle behöva plugga en del med.

Har lite små saker att se fram i mot i maj.
  • Ikea nu på Onsdag
  • 2 Födelsedagar på Björns sida
  • Kareoke Final för björns del den 20:e
  • Kryssning med björn och min mamma, plast pappa och lillebror med Cinderella 21-22
  • Till stockholm och vara kattvakt 29-31
Har en del att se i framåt =)

Nu ska vi laga lunch blir nog snitzel och ris och kanske nån god sås :P

// Sanna♥


Kommentarer
Postat av: eklund

KUL att du har börjat blogga igen :D Men INTE KUL att du har glömt min födelsedag ;)

2009-05-12 @ 21:39:07
URL: http://riktigtkass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0