Ikea

Då var man hemma från ikea. Björn och jag handlade lite förvarings burkar och en pall så jag som är så kort kan nå upp till allt i lägenheten så björn slipper komma så fort jag ropar på honom och att jag klarar mig själv =)

Vart även god mat på ikea, älskar ikea mat =) Godast är deras beasås =) (bearnaisesås)

Fick en mindra glad kommentar på mitt föra inlägg på grund att jag gömde skirva att min bästa vän Sofia Eklund fyller år den 27Maj. Hoppas du är nöjd nu sötis <3

Just de höll på och glöma att jag fick ett trevligt samtal när jag va på Ikea =D Jag ska tillbaka till Linköping imorrn på arbetsintervjuv så ni får gärna hålla tummarna för mig runt 14 imorrn.. Är lite nervös har bara varit på en intervjuv förut..

// Sanna



 

                                             Jag och Älsklingen

Kommentarer
Postat av: eklund

nuuu är jag jätte glad :D <3

2009-05-13 @ 19:21:28
URL: http://riktigtkass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0