:'(

Vad ska man göra för att orka med allt?
Orkar verkligen inte mer.. Trodde botten va nod men de va den tydligen inte..
Trodde de skulle ta slut på jobbiga saker nu men vad händer då, självklart kommer en till..
Vart ska jag få kraft för att orka ta sig upp ur sängen, orka tt försöka leva som vanligt, orka allt?
Har sån lust att bara dra här ifrån och glömma och skita i allt. men de går ju inte :(

Agustifesten har startat i norrköping iaf, va rix fm i onsdags och otten efter det.. Idag ska jag försöka ta mig till becka snart där hon och pillan väntar.. Får se om jag orkar följa med ut, men lär ju må sämre av att sitta är och rutna och tänka på allt. :( s¨å de lr nog ut gång..

Nae nu ska jag hitta lite kläder innan jag drar till becka..

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0