Helgen + Måndag

Lördag:
Det började med att jag gick upp 04.45 för att se Svergie-Ungern i handboll, va en ganska bra match av svenskorna tills den sista kvarten då missa dom allt :( Det slutade allså med en förlust.. Sen skulle jag gå coh lägga mig igen men kunde inte sova för att Björn snarka så mkt, Men efter ha legat och lyssnat på han en stund så kunde jag tills slut somna om.. vaknade av att eklund ringde och fråga om jag ville va med i beachhandbollen men eftersom mina dumma hosta int är bort så va jag tvungen att tacka nej men det sved i hjärtat måste jag säga :( Sen låg Björn och jag och myste till runt 14 tiden då de vart frukost och sedan lite städ innan jag skulle träffa Sofhia och Björn skulle träffa andreas.. Duktig som jag var så gick jag till stan ist för att ta bussen som jag jämt annars brukar göra :P Möte Sofhia vid gottegrisen sen gick vi till fräcka fröken och tog en lång fika =) Sen skulle hon på fest och jag skulle möta björn och andreas för att sedan gå till donken där jag skulle äta medans som andra fika.. Men de vart efterrätt för alla 3 med :P Sen så skulle jag och björn gå hem men då började de spörengna så vi ringde herr winkler som kom och hämta oss.. Sen när vi kom hem blev de lite mer städning innan de var dags att nanna kudden..

Söndag:
Gick vi upp skapligt för att städa och tvätta.. Sen vid halv 1 tiden så kom björns syrra anna och hennes fru sussie och hämta oss för det vankades lunch hos björns föräldrar i klockaretorpet.. Vart lax och potatis för alla utan för mig som inte är nån fisk älskar, så jag fick kyckling ist =D Sen Vart de även glass till efterrätt.. Sen vd 4 tiden så kom björns bror Calle och hans flickvän karin så vi satt och prata med dom.. Sen vart de lite os repris tittande innan det bar av till resturangen butler som calle bjöd oss på =) mkt gott och trevligt va de.. Runt 9 tiden kom vi hem.. Satte oss vid tv och dator lite innan de var dags att dejta sängen--

Måndag:
Idag har jag vart med syrran nästan hela dagen =) Först så titta vi på halva what happends in vegas, sen vart de en paus i filmen för handbollen Svergie - Ryssland vart även en förlust idag med men svenskorna gjorde en kanon match mot världsmästarna.. Sen såg vi klart filmen.. sen va de dags för mig att göra mig i ordning för jag skulle åka och handla med björns mamma.. Syrran stanna kvar här så länge =) Sen när jag kom tillbaka så gjorde vi tacos med pitabröd =D jättgott vart de.. Nyss kom älsklingen he fårn jobbet så jag ka gå och pussa på han nu ;D

// Sanna♥

Kommentarer
Postat av: johan

du är otroligt ful.

2008-08-12 @ 17:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0