Stan

Idag har jag varit på stan..
Först med björn.. Först gick vi runt och kolla lite sen gick vi till gud va gott där jag åt lunch, vart en kebabtallrik med pomme och tzatziki och cola =) va riktigt gott.. Sen gick vi runt lite till fick stress köpa 3par troser för björn har inte bokad nån tvätttid när jag va sjuk sp de börja krisa lite :P vart 3 par från gina . Sen stressa ner till bussen för björn skulle till jobbet men han missa den precis så vi gick till willes och hälsa gullis och eva stod där och prata en kvart tills vi gick till bussen igen och den här gången hann han med den.. Hade tänkt att åka hem men så ringde jag minna och fråga vad hon gjorde, hon gjorde inte så mkt så hon om in stan så de vart en riktig stadsrunda (allså typ alla butiker) köpte en jätte fin bikini på rean på cubus =) sen gick vi runt lite tills sara kom.. då skulle dom hem till pappa och jag hem men missa precis bussen och kände att jag inte hade lust att stå där och vänta så gick till ica och köpte en vitlöksbaugett och en liten chokladbit och sen gick jag mot bussen.. och den här gången hann jag med den  =D sen jag kom hem har jag tittat lite på tv och nördat framför datorn..

Snart kommer älsklingen hem från jobbet med.. troligtvis blöt eftersom de regnar ute.

Nae nu ska jag åter gå till tvn =) Kanske göra popcorn med :P


//Sanna

Kommentarer
Postat av: Linda

vad gott med vitlöksbaguette !!=D

2008-08-11 @ 16:10:20
URL: http://enlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0