Mamma

Är hemma hos min kära mamma på "landet".=)
Åkte hit igår men tog inte med mig datorn då  för skulle ju bara vara en natt men de vart inte så :P
Igår va vi på maxi och willys och handla. Sen åkte vi hem och då gjorde jag en tacospizza som alla älskade =) Sen för att smälta maten så kolla mamma och jag på nån skum film, innan jag gick in i syrrans rum och titta på tv.

Idag har vi bakat lussebullar och lussekatter.. Kändes så himmla juligt, längtar masser till jul i år. Tror de har mmycket med att göra med att de är min och björns först jul i lägenheten, fast vi ska ju fira den på olika håll, fast vi får vara med varanndra på julaftons morgon och kväll/natt i alla fall =) Efter allt bak, så åkte vi till åby och hämt min lillebror för att sedan åka vidare till ÖB och City Gross och handla de sista björn och jag behövde och sen åkte vi hem och lämna maten hos oss så han har nån lunch till jobbet imorrn =) Då passa jag på och hämta dator och lite andra små saker..

Imorrn ska jag till sjukan igen och kolla om jag kan ge blod lr om jag har för små kärl så att jag blir "avskrieven" =(. Sen tror jag att jag ska hem till mig. Imorrn kväll så ska vi till björns föräldrar och sova där, för björns bror från stockholm kommer, är ju inte så ofta vi träffar han så man får passa på =)

Nae nu ska jag gå och prov samaka lussebullarna =)

God natt

// Sanna♥'

None                            
 Mamma                               Älsklingen                      Jag (Gammal)


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bilder, söt du är :)

2008-12-03 @ 08:57:04
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0