Kryssning

Torsdag till Fredag va jag på kryssning med Björn, Mamma, Kari och Lillebror Timi. Va inte för att festa gärnet mer för att göta något annorlunda. Jag och Björn va lite slitna för vi va på svea dagen innan för Björns final. Kom väl hem runt halv 2 så de va ju inte så sent men vi hade inte packat nått så vi va tvungna att gå upp runt 9 för att vi skulle hinna duscha och packa mm. Men vi hann till 12 som vi va tillsagda att va klara. Vid 12.40 satt vi på bussen mot Stockholm. Runt halv 4 var vi framme efter 50min stopp vid Nyköpingsbro för lite mat och kisspaus.

Vid halv 6 ungefär va vi på båten. Gick till hytten och sov lite innan de var dags att fixa till sig lite och byta kläder innan det vankades Mat och lite gott att dricka. Sen vart de lite goda drinkar och så innan vi gick och la oss vid 1 nån gång sen upp vid halv 7 för att gå i land på Åland för att handla lite Finska delikatesser ;) Han även med en Fika innan de var dags att gå på båten igen för att ta oss till Stockholm. Vi såg Glenn från färjan när vi gick på igen. Vart frukost med en gång när vi kom på igen, höll på att svälta ihjäl innan. Vid 10 så vart de sova ett par timmar innan det var dags att inta Tax freeen för att köpa med sig lite dricka mm hem =) För min del vart de 2L vin, 6cider och 7 baccardi. =) Sen vart de lunch precis innan vi var framme. Tror vi va hemma vid7 - halv 8. och jag var helt slut men Björn började städa köket, till min stora glädje =) Sen vart de sängen när han var klar, tror jag somnade på 2röda :P

Lördag och Söndag Vart de mycket vila. Mådde ingen vidare så hade inte så mycket energi. Tror det har med att göra att jag stressat för mycket och sovit för lite. Känner mig fortfarande seg men mår lite bättre iaf.

Hade körlektion idag, stadskörning för första gången och det gick faktiskt bättre än för väntat =D Så ser i fram mot nästa körlektion imorrn =)

På Onsdag fyller min bästa vän Sofia Eklund år =) tyvärr kan jag inte fira henne då men vi tar igen de på torsdag =)

För på Torsdag ska vi först ut och springa och sen hem till mig och grilla om det ärint väder, kanske slänger ihop nån tårta lr nån god kaka med så Eklund blir nöjd =)

På Fredag ska dom 2 sista arbeterna in på kursen och det går mindra bra för mig. Kommer få leva i böckerna dom sista dagarna, men jag hittar igen motivation och de är ju inte så lät då.
Åker även till stockholm  på fredag för att till bringa helgen där med älsklingen.

Nae nu ska jag göra kvälls mat till björn som kommer hem frn jobbet snart.

Puss// Sanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0