Man kanske ska skriva en rad eller två..

Just nu ligger jag i soffan och tittar på arga snickaren, inväntar Grey's anatomy och dricker ett glas vin =)

Köpte en flaska vin för att fira att Björn har fått ett nytt jobb.. Billerud som industrielektriker tror jag de va ;p
Jag kände på mig att han skulle få det. Är jätte stolt över honom.

Händer en del roliga saker nu en vecka framöver =) Så såhär ser min kommande vecka ut:

Torsdag: Körlektion + teoriplugg, gå på stan och inhandla födelsedagspresenter.
Fredag: Stor handla, fira Björns pappa.
Lördag: Hjälpa Irja ( Min plats farmor), avskedsfest.
Söndag: Fira Farmor, Pappa och kusin Oscar.
Måndag: Till Linköping med Eklund.
Tisdag: Packa, skriva inköpslista och mysa med Björn.
Onsdag: Ullared =)
Torsdag: Ullared =)
Fredaf: Åka hem.

Nae nu börjar Grey's anatomy så dags att lägga ifrån sig datorn.

// Sanna♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Och det kommer nya tävlingar hela tin :)

Kanske något fint till dig själv du vill vinna.

Eller något att ge bort till någon av dina nära och kära.



Var gärna med och tävla :

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara att ta bort den hära kommentaren :)



Kram//M

2009-10-24 @ 15:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0