=)

Idag har det vart en ganska bra dag förutom att jag haft ont i magen hela dan..

Jag och älsklingen har vart på stan och köpt "skol"saker till mig och en tröja =) Vi tog en mysig fika, räffa andreas för lite mat och lite annat inhandlande.. Vart en liten björn och sanna dag =) ingen stress utan bara ta de lungt.. björn köpte en snyggspegel oxå :P

kom hem runt halv 8, har typ bara kollat på tv sen jag kom hem medans björn gick till winkler och plugga.. :/

Imorrn blir det lite städa och diska :( aldrig kul men sånt som måste göras..

Bara en vecka kvar tills jag börjar på kursen är lite nervös som tur är ska jag och björn åka dit på onsdag så jag vet vart jag ska :P

Nae nu ska jag sova, hoppas sötis kommer hem innan jag somnar med..

// Sanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inget bättre att skriva om?

2008-08-26 @ 02:11:39
Postat av: Sanna

Du behöver inte läsa den om du tycker att den är så tråkig..

2008-08-26 @ 19:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0