Stockholm

Ännu en underbarhelg med älsklingen :)

I fredags vid 14.50 bar de av till stockholm med björn :D vi kom fram vid 17.00, då åkte vi hem till hans syrra och käka god mat och sen mys med en film ;) Sen gick vi och la oss. Sov inte sp mkt den natten på grund av att en liten björn snarka (Väldigt högt) och armbåga mig i sömnen. Men men.. Vakna väl en runt 9-10., efter några timmars sömn ;)

Efter lite frukost och så bar de av till stan. Björn och jag på stan själva i stora stockholm. Kolla runt och fika lite. Sen vid 16.45 så bar de av hem igen. När vi sätter oss på bussen kommer hungern så de vart en del godis på vägen hem.. lr hur älskling ;) ? Va väl i stan runt 19.00 och då gick vi hem till björn och lämna sakerna sen till närmaste pizzeria för att beställt lite MAT ;D Väligt gott var de ;) Sen vart de mys framför tvn tills halv 5 på morgonen ;) haha..

Vakna väl vid en 10-11 nån gång, låg och myste ett tag innan björn gick och handla frukost. Sen vart de mys framför tvn nästan hela dan ;) Jag som hade tänkt gå hem skappligt och plugga, men så blev de inte.. tihi.. ;) På vägen hem svängde jag förbi affären och köpite lite chips och dip.. Mums.. Sen kolla jag på handbollen på tv , väldigt rolig match och titta på måste jag säga :p Somna vid 9 helt utslagen men vakna vid 10 igen och borsta tänderna och så innan de blev nanna kudden igen :)

Idag vakna jag vid 10 av att ekan skicka ett sms :P gick upp vid halv 11 och duscha en sabbis och sen käka frulle innan de bar av till gymmet. Blev ett sten hårt träningspass med robban ;) kommer vara död imorrn ;P sen hem och duscha och käka lite.. Sen åkte jag till elina :D va skit länge sen jag träffa henne så de va mysigt.. Mkt prat vart de ;D och lite glögg :P var väl hemma runt 10 , vart lite kvällsmat och så.. Sen fasta man vid datan :P

Men ska väl försöka sova lite nu..
Natti natti..

// Sanna <3

Kommentarer
Postat av: bjärn

tack för en underbar helg älskling! önskar att den aldrig tagit slut. =)

2007-11-13 @ 01:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0