Sööt han är

Då pratar jag om min  Lillebror som är 5år gammal.
Igår kväll när jag satt på msn så fråga han om han fick skriva till minna ( min lillasyster )
Snäll som jag var så fick han låna min dator medans jag kolla på fotbollen ( som jag lika gärna hade kunnat missa så dåligt som dom spela men ändå )
När jag kommer tillbaka så har han suttit och ritat och skrivit till en del folk.
Sen när jag säger att jag vill ha tillbax datan så frågar han jätte sött om inte jag kunde göra en MSN till honom så att han skulle kunna skriva och rita till mig och min syrra, för att han älskar oss ;)
Hur sött är inte de? :D
Grabben är fem är och de ända han kan skriva i princip är albin :P

Här kommer en bild min lilla gulleplutt med ;)

// Sanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0