Årets första grillning =)

Igår så va Jag och Björn kattvakt åt hans föräldrars katter. Vi hade tänkt åka dit skapligt men både somna så vi kom inte dit först vid 7 tiden, då bar de av till affärn för att inhandla lite mat. Sen på vägen hem så såg vi att farfar va hemma. Så vi tänkte hälsa på en snabbis men de blev ca 1,5 timme. Satt och drack lite vin och kaffe. Vi kom tillbaka till björns föräldrar vid halv 10 ungefär och Björn satt på grillen medans jag gjorde resten av maten. Den va väl klar runt 11 och jag höll på att dö av hunger. Det som stog på menyn va Grillad Kyckling, klyftpotatis, sallad och nån gos grekisksås =) Riktigt gott vart de. Sen gjorde vi MASSA popcorn som vi inte orka och satt och myste i soffan framför tvn tills jag nästan somna i björns knä. Sen vart de bädd dags och sen dejta kudden lite.
Men sov typ inget i natt. Va så stressad så vänta bara på att klockan skulle bli halv 8 så man kunde åka hem och sova ensam i våran stora säng ;) medans björn åkte och jobba..

Idag har jag sovit, kollat på film och duschat, ska göra i ordning mig nu för att åka tillbaka till björns föräldrar och bli bjuden på mat =)

Imorrn blir det tårta för då ska en av mina kära kusiner firas =)

Just de, sa ju i mitt förra inlägg att jag inte visste vad jag skulle ha för praktik, det blev ingen, ska plugga igen de jag behöver och kanske va "Sjukskriven" med, Känet är ingen vidare. får se vad läkaren och röntgen säger. hoppas dom hittar skiten snart. Har ju haft problem i snart 2,5år fått lagt av med handbollen och offrat en del annat som jag inte kan göra. det jag saknar mest är nästan att ta en runda i skogen tills man känner sig helt slut, En av de bästa känslan. Men får väl förtsätta drömma. :(

Nae nu måste jag verkligen fixa mig så björn och hans far slipper vänta ;)

Puss och hej
// Sanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0