Kände på mig de.

Kände på mig att det skulle hända. :'(

FInns inte mycket mer som kan gå fel nu.
Jo det finns 1 ända sak som kan göra att jag börja må sämre än vad jag göra nu, 1 ända..

Tror jag vet orsken till det oxå, mitt fel är det.
Har försökt att vara glad och positiv men jag har mått skit och inte berättat det. Men varje gång jag har fått en motgång så har jag brutit ihop totalt och börjat gråta och bli jätte arg. Och en viss person har fått tagit ganska mycket skit, en av dom som betyder mest för mig.

Om en liten motgång till kommer så kommer jag inte orka mer, kommer inte klara de.

image38
wow, jag klara av att inte gråta på 2 min. Har gråtit all vaken tiden sen igår kväll. :'(

// Sanna :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0