Söndag

Dagen idag har vart ganska om man ser på dagen igår..
Åt mitt första mål mat idag sen i måndags vart lilla menyn från donken som min kära syster kom förbi med =) Fick i mig nästan allt och gud så gott de va med mat och inte bara bananer och fruktsoppa.. Jag fick sova för första gången sen jag fick skiten en hel natt uttan anfall =) Anfallen idag har vart typ som igår, inte riktigt lika många än.. Är lite orolig för jag ska ta sista dosen av en av medicinerna imorrn, lite orolig att de ska bli sämre igen lr att de inte ska gå över.. är så trött på skiten nu.. trött på att bara sitta hemma och rutna.. Fast ahr ju gjort stora framsteg, kan ju sitta i soffan och titta på tv och framför datorn, inte som förut då jag satt i sängen hela dagarna och kunde knappt läsa tidningen utan ett anfall kom, tog på 1 dag för att kunna läsa en hel nt.. :/ Vi får hoppas på de bästa..

På den andra fronten vet jag inte hur de ser ut riktigt, vi har inte bråkat mer iaf.. Men jag måste fortfarande hitta nån stanns att bo typ 1 månad lr flytta ifrån.. men då blir de svårar att flytta tillbaka om vi nu skulle bestämma oss för de..
Han säger att han älskar mig iaf =D Och jag älskar honom så sjukt jävla mkt så hoppas allt lösers sig för jag vill verkligen inte förlora honom men om de ska vara som de vart så är de ju ingen ide att fortsätta heller för de mår ju ingen bra va i längden.. :( hur mkt man älskar varandra..

// En lite mer gladare Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0