:'(

Den här dagen har vart allt annat bra.. Men de kanske ni gissa redan på förra inlägget..

Verkar som den mystiska sjukdomen är på bättringsvägen iaf de ända positiva i mitt liv just nu.. Inte alls lika många anfall och inte lika jobbiga.. Skönt och slippa känna att nån stryper än varje gång dom kommer idag har de bara vart några gånger ca 5st ist för typ 30.. Har även fått tillbaka lite av min apetit (lr hur de nu stavas) så har blivit en liten macka och några saltapinnar ist förbara bananer och fruktsoppa.. Hoppas björn handlar nått att äta på vägen hem med.

Läget mellan mig och björn är som sagt inte alls så bra nu så måste till arbetsförmedlingen och socialen så fort jag blir frisk så jag kan börja söka lägenhet eftersom jag nu mera inte har nån stanns att bo.. får se hur länge jag kan bo kvar hos oss lr hans lägenhet som de heter nu mera. syrran och jag prata om att kanske flytta till en 2:a. bättre än att bo på gatan iaf..


Får ju som sagt inte bo hos nån av mina föräldrar även om jag betalar.


Har iaf märkt vilka som är mina riktiga vänner som alltid ställer upp.. Ni vet vilka ni är så de behöver inte nämnas här, ni kommer alltid ha en speciall plats hos mig och även min älskade syster som försöker så gott hon kan.. Älskar er <3, skulle inte klara mig utan er. Man behöver inte göra nått stort för att vara en ritigt bra vän, räcker med att finnas där och stötta en i alla lägen men även hjälpa till på annat håll om man kan de.

Får se vad som händer nu snart när björn kommer hem då, om de blir ännu mer tårar men de lär de ju bli.. Får försöka att ta en dag i taget nu men vet inte om jag orkar de.. känns som jag har kämpat tillräkligt.. varje gång nått går bra så kommer allt negativt på en gång som är 100grr värre.

Har redan börjat gråta så anfallen kommer väl igen nu då, så jag ska nog avsluta de här inlägget nu..

Hoppas på en lite mer positiv dag imorrn..

// En väldigt ledsen Sanna


Kommentarer
Postat av: eklund

du kommer klara det här ! jag finns här hela tiden <3

2008-08-02 @ 21:59:40
Postat av: Anonym

Kanske finns nån anledning till varför du inte får bo hos dina föräldrar eller pojkvän! Ta reda på den innan du klagar för mycket på andra.

2008-08-28 @ 09:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0