Syrran

Idag har jag träffat min syrra ett tag, träffas tyvärr inte så ofta sen jag flytta hemifrån..
Men de vart lite mat och en rundvandring på stan.
Prata om allt mellan himmel och jord =)
Va skönt och komma hemifrån lite.
Är ju nästan hemma hela dagarna.
Men imorrn tills på lördag tror jag att vi ska bo hos Björns föräldrar och va kattvakt medans dom är borta och sen på lördag morgon åker vi till stockholm för att träffa hans syster =) kommer hem söndag kväll.

Nu ska jag gå och laga mat så att älsklingen får mat när han kommer hem =)

// Sanna♥


                                                Jag och Syrran♥
                                              (Sommaren 2007)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0