4 Januari

Hej hej! =)
Vet att jag vart dålig att på att uppdatera bloggen men ska försöka skärpa mig nu.. ;)

Idag då..
Förmiddan tillbringa jag i sängen med min underbaraste ;) Gick väl upp runt halv 1 och gjorde fruksot och sen fortsatte vi och myste lite i soffan.. ;)
Sen runt 2 nån gång kom syrran och hennes kille och vi skulle bege oss mot stan men de vi gick inte förs vid 3.. Och älsklingen skulle åka och jobba :(
Väl på stan köpte syrra en cardigen tills imorrn och skepp(Hennes kille) köpte 2 tröjer tror jag:P
Sen gick minna ( Syrran ) och jag till sol och motion för att sola lite så vi inte är blekast imorrn när de vaknas BRÖLLOP ;)
Sen en snabbis till donken för att hämta lite mat med sig hem ...
Och nu sitter jag här och latar..
Ska snart ner och tvätta lite så jag slipper gå naken ;P
Lite senare när Älsklingen slutat jobba så kommer han hit en snabbis :D

Imorrn då..
Då vankas de bröllop =) Pappas tjejs bror och hans tjej ska gifta sig ...
Va länge sen man va på bröllop så de ska bli kul =)
Kommer säkert fälla några glädje tårar så känslig jag är när de gäller sånt :P
Men ni får veta lite mer om denna dag på söndag.. Då även jag och älsklingen vart tillsammans i 4 Månader =)

Puss och hej // Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0