Hatar mitt jävla liv..

Just nu går allt åt helvete.... Jag vet inte hur jag ska orka mer.. har ingen kraft kvar.. vill bara gråta hela tiden, orkar ingenting, vill bara försvinna..

allt började igår käll, björn och jag va nära att göra slut, vi har ´betsämt att jag ska flytta här ifrån iaf en månad sen får vi se, men jag får bara bo hos min mamma en månad och inte mer.. sen har jag ingenstanns att´bo..

Ett som är säkert JAG SKA ALDRIG GÖRA SÅ MOT MINA BARN.

Har en pappa som inte bryr sig.. Jag skulle få pengar för att jag va barnvakt men helt plötsligt ska jag inte få de för att jag fick mat där.. Hur fan tänker man då?? Ska man inte änns få¨lite mat när man tar hand om deras son vissligen min lillebror men de hör inte hit, utan att få mat?? han hör bara av sig när han vill ha barnvakt.. EN ända gång har han ringt utan att han vill att jag ska va de och då ska han att man ska väl göra sin plikt som pappa.. han gör ju de alrig annars varför just den gången??

Så har min dator gått sönder med nu när jag behöver den för de värse saker som man måste ha e-legitimation men nae då går den sönder..

Jag orkar faaan inte mer.. vill bara försvinna och aldrig komma tillbaka..¨
har försökt vart stark så länge nu men nu klarar jag inte mer..


Kommentarer
Postat av: Pillan

Tråkigt med allt som hänt gumman "/ Låter inge vidare alls. Om jag hade haft kvar mitt "stora rum" så hade du fått bo hos mig, fast jag vet, vi kan flytta ihop :P Du, jag kommer ner till norrpan på lördag if du vill ses och ta en fika? :) vore mys, blir bara där över dagen så. <3<3<3

2008-07-24 @ 21:58:20
Postat av: En som bryr sig

Hoppas allt löser sig. När man känner att man är botten brukar det iaf inte bli värre. Finns alltid ljus i tunneln! häng kvar!

2008-08-01 @ 00:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0