Hemma igen =)

Sex and the city filmen va så sjukt bra =) Måste ses igen..
På natten där mellan lördag och söndag bråka jag och björn lite så jag bestämde mig för att åka hem till mamma ett par dagar. Orkade inte med han när han är tjurig hela tidne för att han är stressad..

Internetet hemma oss dom funka tyvärr inte på grung av åskan skulle jag tro..
Så hos mamma har jag, vart social med halva min familj :P, spelat spel med lillebrosan som jag vann över =), hälsat på mormor, tittat film, handlat, grillat mm..

Inatt va den värst natten på länge, vakna i värsta paniken av att jag inte fick luft och höll på att spy, men efter några liter vatten så vart de ganska bra. men hade lite svårt för att sova sen, men somna iaf till slut..

Kom nyss hem till lägenheten igen men här ska jag inte stanna länge innan troligtvis jag ska träffa mli och bege oss till grönsjönäs för ett dopp lr två( Får se om jga badar, hostan sitter fortfrande i :( ) Sen ska jag hem en snabbis för att duscha och packa lite innan vi ska till björns föräldrar som inte är hemma för tillfället för att träffa hans syrra och grill lite och så imorrn ska vi hälsa på hans mormor, sen blir de väl städa på kvällen skulle jag tro..

Hoppas älsklingen hinner komma hem inna jag åker med så jag kan få några pussar ;)

Hoppas ni oxå får en bra dag =)

Pusspuss// Sanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0