Hockey och snö =)

Vet att jag inte skrivit på länge men har inte haft nån motivation.. Men nu är den tillbaka, lite mer iaf =)

Idag har jag pluggat eftersom jag litteraturdugga på måndag så har 4 böcker att läsa + alla anteckningar från föreläsningarna. Men som tur är så är det mest sant lr falsk  frågor.

Sen runt 18 tiden så åkte jag till stan för att ta ut pengar och köpa några hamburgare medans jag vänta på att Björn skulle komma till stan så vi kunde ta bussen till himmestalunds hallen och kolla på hästen(och Jocke) spela =) Har nyss kommit hem därifrån och det blev vinst med 10-2 till hästen mot mjölby.

Snöat har de ju gjort i Norrköping idag oxå =) den låg ju inte kvar så länge men de va mysigt den lilla stud den fanns =)

Sitter och lyssnar på älsklingen som sitter och sjunger: segern är vår hela tiden ;) så söt är han..

Nae nu ska jag kolla lite bloggar innan de är dags att sova, ska ju upp skapligt imorrn så jag hinner städa lite innan mamma kommer ohc hämtar mig..

// Sanna♥

Här kommer några bilder från när vi var och kolla på förra gången hästen möte mjölby.

                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0