Eklund

Idag har jag träffat bästa eklund =) Satt på Donken som vanligt och prata  om allt mellan himmel och jord ;) Va treligt =) träffa även mina förra lärare Tom, Peter och Elin.. Sen kom Älsklingen så jag slapp gå hem själv från stan eftersom 116 inte gåtr förbi oss nu för att dom håller på med ännu ett vägarbete.. är så trött på alla dessa vägarbeten.. När vi kom hem så slappa jag lite medans björn va på gymmet.. Sen vart de att göra köttfärssås lr björn gjorde och jag diska "/

Sökte även lite kurser till våren så jag kanske kan få lite pengar iaf.

Imorrn är de tvätt och städ dag som vankas "/ syrran ska även komma förbi en snabbis för att ge mig lite pengar och så..

Nae nu ska jag åter gå till popcornen innan björn har ätit upp alla, sen ska jag sova..

// Sanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0