...

Idag har jag vart på stan med syrran och björn.. Först gick jag och björn på stan för att minna va seg och inte va i stan när vi va de, sen när hon kom så tog i ut pengar och köpte ett minnes kort till min kamera. Efter de åkte björn till klocket och minna och jag gick tgill donken för att äta frukost lr jag iaf och då va klockan typ 2 ( hade ingen frukost hemma så därför de blev så sent) sen fortsatte vi på stan tills björn kom tillbaka då köpte vi en julklapp och tog lite kort innan vi far hemåt.

väl hemma så vart de vila fötterna en stund i soffan innan vi gick och handla lite så vi kunde laga tacos. Eftrer att de var uppätet så vart de idol och singing bee för min del medan björn nörda vid min dator :P

Nu ligger han och sover medans jag är småsur på han..

Får se om man tar sig en tripp till åby och kollar på hultic matchen imorrn lr inte..
 Nae nu hade jag inte så mkt mer att skriva, lägger in några bilder från idag :P       
// Sanna♥   
                                                                                                                                                                                        
                                

                          

Kommentarer
Postat av: emmsan

vad söta ni är tillsammans :D

2008-11-19 @ 12:34:15
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0