huuum

Va ett tag sen jag uppdaterade men min dator är fortfarande på lagning ocg tycker inte om björns dator så därför de inte kommit nån uppdatering..

Skolan har börjat nu med.. Känns bra än så länge men de verkar lite svårt men de ska nog gå bra.. redan tröttnat på att pendla även om de bara blir nån gång i veckan.. hämta mitt liu kort och de idag så nu känns de mer på riktigt :P
Ska till linköping på torsdag igen och sammanställa arbetet som vi ska redovisa på måndag.

Jag vann 5 publikbiljetter till power of 10 den 17:e så blir nog att åka upp till stockholm igen då :P

annars så träffar jag vänner och söker jobb om dagarna när jag inte pluggar..

Kommentarer
Postat av: Sofie E

Vad kul att skolan har börjat! :) HUr ofta är du där då? Går allt bra osv? Puss<3

2008-09-10 @ 11:22:41
URL: http://iwearahalooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0