Grattis till mig =)

För idag är de ingen vanlig dag för det är MIN födelsedag =)  Och mormors..
Gjorde debuten på systmet direkt inprincip :P Hehe.. kändes lite konstigt :P
Har blivit sms,msn och telefon terrad helda dagen =)
Ska snart till mormor och få födelsedags presenter men har fått en va min älskling redan som jag vart jätte glad för och de var 2 biljetter till handbolls emkvalet här i norrköping den 22 mars.. =) inte varje dag man får se landslaget.. Han hade även spelat in ja må ho leva som väcknings singnal i går kväll =) han sjöng även "live" med sen =D

Nae  nu måste jag ta ut kladdkakan och sen g mot bussen mot åby..

Hoppas ni haft en bra dag och får en underbar kväll =)

// Sanna♥

Kommentarer
Postat av: Jennie



Grattis min bästa!!!

Ledsen att det kommer lite sent, men jag har inte glömt dig.

Hoppas du hade en jättebra födelsedag. Pussar<3

2009-01-09 @ 12:41:59
URL: http://kullie.blogg.se/
Postat av: sofie

tack underbara du för igår, o grattis igen :D<3

2009-01-10 @ 18:12:47
URL: http://iwearahalooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0