Midsommar

Då är nästan midsommar helgen slut. Har vart en bra helg =)

På midsommarafton tog Björn och jag det ganska lungt. Lagde lunch tills björn kom hem från jobbet och sen lite senare gjorde jag potatisgratäng, Baugett, tzatziki, sallad och grillat kött =) Sen hörde vi benjamin buttons otroliga liv och åt, glass, jordgubbar och grädde =) Men vi va så trötta så vi orkade inte se klart den utan hade tänkt göra de dagen efter men glömde bort de :/

Midsommardagen bar det ut till Bränntorp till Björn faster det de vankandes mat och dricka. Vi spällade även HÄXAN som grisen fast ett annat namn och jag vann =) sen spelade vi boccia och jag fick tillhöra fjoll-laget alla tjejer (3st) + gubbe ;) och vilka vann då? =)
Fjoll-laget så klart, gud va vi vart retade under spelets gång men s fort vi stog som segrande vart som väldigt tysta halt plötsligt :P Sen vart de mer dricka och massa roliga historerer, björn och jag gick till dansbannan en snabbis oxå.
Kunde inte somna förs vid halv5 och vakna kl:8. så vart inte så många timmars som.

Vart en promenade och sen en läng väntan på att björn skulle må bättre så vi kunde åka hem (han låg över toan på morgonen) Kom hem vid 2 tiden och då vart de mat..

Nu sitter vi och väntar på eklund för att hon ska hämta upp oss, vi ska se om vi kan hitta nån minigolf som är öppen, annars blir det smultronstället =)

Puss hej
// Sanna♥

       

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Hur är det idag ??

Fina bilder :D

Kram

2009-07-16 @ 12:41:55
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-08 @ 13:11:22
Postat av: fie

tack så mkt gumman :) saknar dig med! vi kan vl göra nåt alla 3 nåndag?? :) <3

2009-09-14 @ 19:30:08
URL: http://iwearahalooo.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m.

Yes men tänkte nog ha de om någon dag :)

2009-10-09 @ 13:04:50
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0