Ingen rubrik

Nu sitter jag vid dator för björn har tvn och tittar på nått tråkigt bilprogram.
Idag har jag vart hos mamma och hjälpt henne och strykt lite och följde även med till vårdcentralen med mormor. Vid 14 skulle vi ha tvätttid men när jag gått ner med all tvätt nedför alla jobbiga trappor så fanns det igen tvättnyckel. Så vi ringde fastighetskötaren och dom sa att de inte fanns nån i morse heller så de va någon som tvätta igår som hade glömt och lägga tillbaka den, som tur var hade vi inte så jätte mkt tvätt men de så viktigare tvätt men vi satt upp lappar och vid halv 6 fanns nyckeln igen så vi han tvätta det viktigaste iaf.

Körlektionen igår gick ovanligt bra så nu får jag äntligen börja med stadskörning =) så kanske kan få ett körkort ganska snart iaf :p

Fick ett väldigt trevligt samtal idag =D JAG av alla som har sökt jobbigt gick först vidare till en första intervjuv men inte nog med de jag va även än av dom som gick vidare till andra intervjuvn =D jag är så stolt även om det "bara" är andra intervjuvn att jag kommit så långt. Är ett bevis på att man aldrig ska ge upp för jag har sökt så sjukr mkt jobb utan äns svar så känns grymt skönt nu.

Imorrn vankas björns karaoke final så de ska bli intressant =) först ska jag följa med eklund och se JB tjejerna köra final i skol-sm i fotboll =) sen en sväng på stan. Grilla grillspett blir det oxå om det inte regnar och tå torsdag.

Nae nu orkar jag inte med min dator så de får vara nog. Ett av de sämsta köp jag gjort. =(

Saknar Lotta =( katten som vi va kattvakt för i 2 veckor laddar upp lite bilder på henne:P

// Sanna♥

           
          Jag                               Björn                    Björn&Lotta                     Lotta                                   Lotta

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh men tack så jättemycket :D

2009-05-25 @ 22:44:53
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0