Jobbintervjuv

Idag har jag vart på körlektion och jobbinterjuv.

Först hade jag körlektion och de gick sådär, gick lite bättre en vanligt men jag kan inte sluta göra ett litet mistag som inte är svårt alls så blir så sur på mig själv. Lär ju aldrig få ett körkort men de är väl bara att kämpa på.

Sen hem en snabbis för lite lunch vart kycklingwok med ris, riktigt gott och väl behövligt.

Sen skynda sig till linköping för arbetsintervjuv kom 5min sent men de visste att jag kunde bli lite sent så det var lungt. =)
Fick skriva i ett papper och sen satt vi 3st och så berätta dom lite om företaget och sen lite små frågor sen fick vi gå.
Det kändes som de gick bra så de är ju bara vänta på att dom ringer så får man se om man går vidare eller inte.

Mamma och jag stanna och fika på vägen hem =) skulle ha hjälpt syrran att plugga men hon gick på bio ist.

Har typ världens huvudvärk som inte vill ge sig, har haft de varje dag i en vecka nu följt av illamående. Om de inte gått över efter den här veckan så blir det att ringa farbror doktorn.

Tänkte fota och lägga ut de jag köpte igår sen eller imorrn.

Ska åka till pappa imorrn och träffa min älskade lillebror som jag saknar massor..

// Sanna♥



                                                 ♥Kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack, känns fantastiskt :) !!

2009-05-16 @ 12:36:25
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0