37 Timmar

Igår innan jag kunde somna så hade jag varit vaken i 37timmar i sträck. Va pigg igår natt tills runt 5 men vid halv 6 ringde B´s alarm, skulle gå upp vid 8 så om jag hade somnat vid halv 7 så hade jag varit piggare än att sova 1,5timme.

Vid 9 så åkte jag till körskolan och satt och pluggade tills min körlektion började. Jag klarade 2 prov till så har bara ett kvar =) Och körlektionen gick väldigt bra. Så nu är de bokat med teoriprov och uppkörning =D

När jag kom hem så va jag så uppe i varv så då kunde jag inte sova. Men vid 6 tiden vart jag jätte trött men lyckades hålla mig vaken. B fick laga mat för annars vet jag inte vad som hade hänt i köket :P Sen när de väl va dags att gå och lägga sig vid  22 så var jag pig för att jag var övertrött. Men somnade vid halv 12 och vaknade halv 12 idag. Det var välbehövligt.

Så de va en väldigt bra dag igår även om jag inte hade sovit något =)

De va allt för mig denna gång ;-)

Puss/ Sanna♥

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Kul att du är med och tävlar i min Julkalender. Glöm inte att titta in imorgon också!



Kram :D

2009-12-03 @ 17:20:40
URL: http://www.steffi.se
Postat av: Wysteriia

Vad kul att du är med i dagens lucka :D Imorgon kommer det en ny ;)

2009-12-03 @ 22:59:22
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0