Hej igen =)

Va ett litet tag sen. Har inte hänt så mycket. Mycket körkorts plugg och lite sjukdom. Känns väldigt skönt att jag har kommit i gång ganska bra med pluggandet till körkortet och de va verkligen på tiden. Dags att boka uppkörning snart tror jag =(

Har vart lite små sjuk ett par dagar nu. Mest ont i halsen och huvudet. Men hoppas jag mår bättre till helgen för vi ska ju festa då. Va Ganska länge sen som jag festade med eklund.

Nått som jag har funderat på mycket sista tiden (som alla andra oxå gjort) är om man ska vaccinera sig eller inte. Jag hade bestämt mig för att inte göra det först eftersom det inte är så testat. Men på sista tiden är de så många som blivit väldigt sjuka eller död så har jag ändrat min åskit. Tror faktiskt att jag ska ta den där sprutan. Mamma vart ganska arg på mig i början när jag sa att jag inte skulle ta den. Hur ska ni göra?

Måste ta lite nya kort och lägga upp här på bloggen känner jag =)

Klippte mig föresten i Måndags, känns som håret vart jättekort, men de vart de väl inte men saknar ändå de där ca 12cm jag klippte av. Men luggen vart tyvärr för kort, på morgonen när jag vaknat så har jag tintinlugg, inte så snyggt kanske men de växer väl snabbt hoppas jag ;P

Snart slutar min B =) Fast han är väl inte hemma först vid 11 =( Men är sista veckan han jobbar kväll nu på väldigt länge =D

Nae nu ska jag ta en ibumentin och hoppas huvudvärken försvinner..

Puss och God Natt // Sanna♥

Kommentarer
Postat av: stocklyn

åå vad snäll du är, det värmer =)

2009-11-13 @ 01:11:28
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt bild :P

2009-11-23 @ 18:29:48
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0