Ullared

Jag kom i väg till ullared till slut men de va den värsta av alla gånger jag vart där, men de var de värt =) Han tyvärr inte till panduro outlet men får ta de nästa gång.

Vi kom dit ganska sent på Onsdag , va framme vid 16.00. Pågrund av att vi inte kunde lita på att värmen i husvagnen skulle fungera så mamma och kari var tvungna att ringa runt och försöka hitta ett boende som dom tur var gjorde ett b&b.

Men dumma som vi va så åt vi inget innan vi gick in på ullared så vi vart ganska snabbt hungrig men vi stod ut till ca 19.00. Hittade inte så mycket kläder men en del små saker till hemmet.

Stället vi bodde på var jätte fint men kallt :P det låg i en hästgård.

Vi kom i väg ganska sent på torsdagen med. va inte vid ullared förs vid 10-10.30 och då va de ingen kö. Men vi tänkte kolla dom andra affärerna först. För oftast brukar den värsta kön vad tidigt på morgonen men ack så fel vi hade. kön ringla sig ända till parkeringen. Smart som jag va så hade inte jag med mig några vantar och det var ganska kallt. Men vi dela upp oss så en fick stå i kö medans dom andra två gick och kolla på resten av affärerna. Men kön gick förvånadsvärt snabbt tog lite mer en timme.

När vi väl hade kommit in så va de bara stress. För Kari och Timi var redan klara och ville åka hem. Va så stressad så jag sprang där inne med linne, 2 tjock tröjor och en jacka. Medans jag dagen innan hade på mig ett linne och en tunn tröja och tyckte de va varmt. Efter ungefär en och en halv timme höll jag på att svettades ihjäl. Va inne i ungefär 2,5 timme och ändå han jag köpa en del. va propp fullt med fölk så man kom knappt frm i mellan åt. Tyvärr så vart de inte så mycket julklappar men hann med och köpa en del till mig och hemmet och lite till björn.

När vi var klara på ullared vid 16 ungefär så åkte vi mot värnamo för att stanna på närmaste mcdonalds för att äta lunch.. Somnade nästan direkt efter maten, va helt slut i kroppen och huvudet efter denna stressdag.



Idag (eller igår blir de ju eftersom klockan är över 12) så har jag städat och sorterat lite. Har även vart med bästa eklund =) vi lagade tacos, kolla på idol, hämta björn och spela spel.

Nae nu ska jag mysa ner miig i sängen med min älskade björn <3

Puss och God Natt =)

// Sanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0