Nere

Känner mig väldigt ledsen och nere idag.
Kan ha att göra med att jag nästan aldrig hinner träffa min älskling :/
När jag idag är ledig för en gång skull så är han självklart inte hemma.
Han är och hälsar på sin syster i Stockholm.
Saknar honom så mycket.

Fast nu har han semester så vi kanske hinner ses lite nu.
När vi både jobbar så när han kommer hem så åker jag till jobbet och när jag kommer hem från jobbet då sover han.
Så hade varit den senaste månaden.

Men jag ska inte klaga allt för mycket för snart är det färdig jobbat för min del :(
Går väl tillbaka till livet som arbetslös igen.

Nae nu ska jag försöka hitta på nått kul.

// Sanna♥

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med :)

2010-08-18 @ 21:39:17
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0